هدف جستجو چیست؟ اهمیت search intent در سئو کدام است؟
نوشته شده توسط : hamed


مقصود کاوش چه است و چرا در seo اساسی میباشد؟ این ایام تجربه کاربری قضیه مهمی سئو در مشهد در seo میباشد که دقت ویژه ای به آن می گردد. به این دلیل‌که گوگل در آپ تو دیت های نو خویش رضایت مخاطب را ملاک مهمی برای سکو بندی سایت ها قرار میدهد. از این رو میباشد که search intent بایستی به رویکردی دور از شوخی در seo تبدیل خواهد شد. ولی غرض کاوش چه می باشد؟ اهمیت search intent در بهینه سازی کدام میباشد؟ در‌پی بدین سوال ها جواب خوا هیم اعطا کرد.

مقصود کاوش چه میباشد؟
غرض کاوش چه چیزی است؟ Search intent (همینطور تحت عنوان \" غرض کاوش\" نیز شناخته می‌گردد) در معنای غرض مهم یک استفاده کننده هنگام نوشتن یک سوال در موتور کاوش میباشد. گونه های متداول Search Intent مشتمل بر داده ها، تجاری، مکانی و تراکنشی میباشد.

برای مثال، شما میخواهید یک کلم پیچ برای شام بپزید. گرسنه می باشید و می‌خواهید یک غذای خوشمزه آن هم سریع تهیه و تنظیم فرمائید. براین اساس به گوگل مراجعه می‌کنید و \"نحوه تهیه و تنظیم سریع کلم پیچ\" را جست و جو میکنید.
اولی فیض ای که روی آن کلیک می‌کنید در صدر خوب به حیث می‌رسد. ولی تخت گاز متوجه می‌شوید که امر طعام بیش تر از یک ساعت ارتفاع می‌کشد. براین اساس به‌سرعت از آن ورقه بیرون می شویدوبه سراغ مورد بعدی در برگه حاصل جست و جو می‌روید تا چیز دیگری پیدا نمایید.

دفعه بعدی آنچیزی که مد نظرتان میباشد را پیدا می‌کنید که احتمالا دستورالعملی میباشد که از نخست تا انتهای آن 10 دقیقه ارتفاع میکشد. این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که شما پیرو آن می‌باشید.
در صورتی‌که تنی چند از عده ای که \" طریق تنظیم سریع کلم پیچ \" را جست و جو می نمایند به عبارتی شم شبیه را داشته باشند، این فیض منجر ارتقا شایان توجه جايگاه آن کاغذ گردد.

 

چرا غرض کاوش اصلی میباشد؟
به گویش معمولی: ارضای رضایت کاوش در غایت مقصود شماره 1 گوگل میباشد. به این ترتیب در حالتی که امروز میخواهید با seo و بازاریابی محتوا غالب گردید، غرض کاوش یا این که search intent می بایست نصیب بزرگی از راه شما باشد.
در واقعیت، جدیدترین ورژن گوگل برای سکو بندی، به غرض کاوش یا این که به عبارتی Search intent دارای ارتباط میباشد.

به عبارت دیگر: لینک و پیوند دادن و بقیه سیگنال های سکو بندی سنتی گوگل هنوز اساسی میباشند. ولی درصورتی که برگه شما Search Intent را برآورده نمی نماید، سکو مطلوبی کسب نخواهد کرد.
هرچقدر که محتوای شما عالی درج شده باشد، البته در شرایطی‌که نتواند مقصود مخاطب قرار گیرد، نمی تواند جايگاه و رده مد حیث را در صفحه ها نتیج موتور جست و جوگر گوگل را کسب کند.

شایسته ترین طرز ها برای اجرای غرض کاوش
کشف غرض کاوش
قبل از استارت به تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی، به لغات کلیدی غرض جست و جو خویش نگاهی بیندازید. همانطور که گفته شد، 99٪ از عبارات کاوش پایین 4 تیم متفاوت قرار می‌گیرند: داده ها، تجاری، مکانی و تراکنشی.
شما بایستی محتوا را بر پایه ی آنچه که مخاطب مد لحاظ دارااست تهیه و تنظیم فرمائید. برای مثال، در صورتی‌که کاربری پیرو ابزاری برای بررسی کردن بک لینک و پیوند میباشد، نباید به کاغذ ای هدایت خواهد شد که در رابطه چگونگی اخذ بک پیوند توضیح می‌دهد.

ورقه را برای تجربه استفاده کننده seo نمائید
ممکن میباشد از خویش بپرسید گوگل از کجا می‌داند که یک کاغذ مطلوب برای Search Intent میباشد؟ گوکل شیوه تعامل اشخاص با SERP را ارزیابی می نماید.
به عبارت دیگر، گوگل می‌تواند بفهمد آیا اشخاص فیض جستجوی خاصی را دوست ندارند یا این که نه. در شرایطی که ربات های گوگل دریابند که سود برای یوزرها مناسب وجود ندارد، درجه و منزلت آن کاغذ را در SERP کاهش خواهد اعطا کرد.
به صورت خاص، گوگل نمی‌خواهد اشخاص را در شرایط پوگو استیکینگ در صفحه ها فیض جست و جو ببیند.
در ازای میخواهد یوزرها بتوانند در سریع ترین مجال ممکن جواب سوال های خویش را اخذ نمایند. به همین عامل، هنگامی سخن از بهینه سازی در سال 2021 میشود، تجربه کاربری بسیار اهمیت میابد.
این یک سری نکته را مد لحاظ قرار دهید تا یقین نتیجه ها فرمایید که یوزرها تجربه خیر از خوانش محتوای شما دارا‌هستند:

محصور کردن پنجره های پاپ آپ: Google از پنجره های بازشو خوشش نمی آید، یوزرها هم! بدین ترتیب تا حد قابلیت و امکان مورد نیاز میباشد که از قرار دادن پنجره های پاپ آپ در برگه پرهیز کنید.
اندازه و صورت فونت: حتی در شرایطی‌که شایسته ترین مطالب را برای پست های بلاگ خویش بنویسید، چنانچه خوانش آنها برای یوزرها جالب نباشد، ورقه شمارا رخنه‌ خواهند کرد و پوگو استیکینگ رخداد خواهد زمین خورد.
از ذیل تیترها به کار گیری نمایید: غرض search intent رساندن سریع استفاده کننده به سود دلخواهش میباشد. این بدان مفهوم میباشد که گهگاه استفاده کننده نمیخواهد واژه و کلمه به کلمه محتوا را بخواند. به همین استدلال مایحتاج میباشد که از زیرتیترها در برگه به کار گیری فرمائید تا مخاطب سریع خیس به غرض خویش رسد.
از فیلم ها و تصاویر به کار گیری نمایید: این منجر میگردد محتوای شما برای مخاطب شل خیس قابل فهم باشد. به همین استدلال به شما سفارش می‌کنیم از فیلم ها و تصاویر در محتوای متنی خویش استعمال کنید.
به Google Analytics نگاه نمائید: گوگل آنالیتیکس قادر است داده ها مختلفی را در اختیارتان قرار دهد. به یاری این ابزار میتوانید CTR را بهبود داد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: